Olin eilen hieman pahalla tuulella. Tympäsi koko päivän ja muutenkin oli niin masentavia uutisia joka paikka täynnä, että tuntui olevan mieli aika pahasti maassa. En nyt ala spekuloimaan Jokelan tapausta, enkä muutakaan sen kummemmin, kun kerta otsikko on hyviä tyyppejä.

Näin yhtä tuttuani sitten illalla kun oluella kävin töiden jälkeen ja heitettiin siinä sitten juttua. Minulta kysyttiin, että vieläkö tympäsee yhtä paljon kun eilen (olin siis myös toissapäivänä pahalla tuulella) ja sanoin, että kyllä ja että miehet on sikoja. Puolustin kuitenkin itseäni siinä ja kerroin, että olen myös hymyillyt joskus ja että osaan kyllä hymyillä. Tuttuni sanoi, että ei ole koskaan nähnyt. Hän oli luullut, että minä olen jotenkin syntyessäni jäänyt puristuksiin ja siinä on naama vääntynyt tällaiseksi. Heh heh.. :) Se oli kyllä eilisen päivän piristys. Pitäisi varmaan hymyillä vähän useammin..

953949.jpg